RODZAJ USŁUGICENA NETTO
Abonament miesięczny – strona informacyjna60 zł
Hosting (miejsce na serwerze)200 zł rocznie (lub 250 zł przy braku dzierżawy domeny)
Dzierżawa domeny100 zł rocznie
Przygotowanie treści do serwisu WWW do 12 tys. znaków liczonych ze spacją0 zł (w ramach abonamentu)
Przygotowanie projektu graficznego strony WWW0 zł (w ramach abonamentu)
Przygotowanie materiałów graficznych i fotografii w ramach strony WWW0 zł (w ramach abonamentu)
Analiza marketingowa0 zł (w ramach abonamentu)
Osobisty Opiekun w całym okresie trwania umowy0 zł (w ramach abonamentu)
Konsultacje telefoniczne0 zł (w ramach abonamentu)
Dostęp do statystyk strony WWW0 zł (w ramach abonamentu)
Poczta elektroniczna – do 3 skrzynek, każda do 500 MB0 zł (w ramach abonamentu)
Poprawki, zgłoszone w terminie 14 dni od przekazania przez Headway informacji o wykonaniu strony WWW0 zł (w ramach abonamentu)
Proste poprawki edycyjne / tekstowe / graficzne w trybie „Standard” (14 dni roboczych)10 zł (jednorazowe zgłoszenie)
Proste poprawki edycyjne / tekstowe / graficzne w trybie „Ekspres” (2 dni robocze)30 zł (jednorazowe zgłoszenie)
Zaawansowane zmiany lub inne praceWycena indywidualna

Ceny netto +23% VAT

RODZAJ USŁUGICENA NETTO
Abonament miesięczny – strona produktowa do 20 produktów60 zł
Abonament miesięczny - strona produktowa do 200 produktów99 zł
Abonament miesięczny – sklep internetowy z ofertą do 200 produktów99 zł
Abonament miesięczny – sklep internetowy z ofertą od 201 do 1500 produktów149 zł
Hosting (miejsce na serwerze)200 zł rocznie (lub 250 zł przy braku dzierżawy domeny)
Dzierżawa domeny100 zł rocznie
Przygotowanie treści do sklepu internetowego do 12 tys. znaków liczonych ze spacją0 zł (w ramach abonamentu)
Przygotowanie projektu graficznego sklepu internetowego0 zł (w ramach abonamentu)
Przygotowanie materiałów graficznych i fotografii w ramach sklepu internetowego0 zł (w ramach abonamentu)
Analiza marketingowa0 zł (w ramach abonamentu)
Osobisty Opiekun w całym okresie trwania umowy0 zł (w ramach abonamentu)
Konsultacje telefoniczne0 zł (w ramach abonamentu)
Dostęp do statystyk sklepu internetowego0 zł (w ramach abonamentu)
Poczta elektroniczna – do 3 skrzynek, każda do 500 MB0 zł (w ramach abonamentu)
Poprawki, zgłoszone w terminie 14 dni od przekazania przez Headway informacji o wykonaniu sklepu internetowego0 zł (w ramach abonamentu)
Wprowadzenie prezentacji produktów 1-20 (strona produktowa)10-30 zł/szt.
Proste poprawki edycyjne / tekstowe / graficzne w trybie „Standard” (14 dni roboczych)10 zł (jednorazowe zgłoszenie)
Proste poprawki edycyjne / tekstowe / graficzne w trybie „Ekspres” (2 dni robocze)30 zł (jednorazowe zgłoszenie)
Zaawansowane zmiany lub inne praceWycena indywidualna

Ceny netto +23% VAT

Wybierz pakietPakiet 8 frazPakiet pojedynczych frazPakiet hybrydowy

od 50 zł

od 80 zł

Komu polecamy?Osobom, którym zależy, by ich strona była wypozycjonowana na jak największą liczbę fraz w jak najlepszej cenie.Osobom, które interesuje mniej fraz, np. te najściślej związane z ofertą, często w konkurencyjnych branżach.Pakiet indywidualny polecany osobom, którym zależy na wypromowaniu fraz o dużej i małej konkurencyjności.
OfertaWybierasz 8 fraz spośród naszych propozycji i płacisz za każdą wypozycjonowaną na pierwszej stronie wyników Google, ale tylko do granicy 200 zł. Czyli de facto 4 frazy masz zawsze gratis.Wybierasz dowolną liczbę fraz, za każdą wypozycjonowaną płacisz po 80 zł.Wybierasz dowolną liczbę fraz. Za każdą rozliczasz się stosownie do pakietu 1 i 2.
Liczba rozliczanych fraz4 dowolnedowolnaDowolna z każdego pakietu, np. 6 fraz z 1. pakietu, a 3 z pakietu 2. Określone, które w jakim pakiecie
Cenaw przypadku gdy:
  • 1 fraza znajdzie się na pierwszej stronie wyszukiwania, opłata wynosi 50 zł,
  • gdy 2 frazy – 100 zł,
  • gdy 3 - 150 zł,
  • gdy 4 i więcej (do 8) – opłata wynosi 200 zł
Za każdą spośród wybranych przez siebie fraz wyświetlaną na pierwszej stronie Google klient płaci 80 zł.Rozliczane stosownie do pakietu 1 i 2.
UmowaPobierz plik

Ceny netto. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT 23 %

Dowiedz się więcej o planie indywidualnym, dostosowanym do Twoich potrzeb.
Wyślij nam wiadomość na kontakt@headway.pl lub zadzwoń pod (71) 307 22 33, a pomożemy.

Często zadawane pytania

Czy serwisy są wyposażone w encje HTML w tytułach i opisach strony?

Na wszystkich naszych witrynach ustawiamy odpowiednie encje HTML, które zawierają tytuły i opisy poszczególnych stron – zgodnie z wytycznymi Google.

Czy zagwarantujecie mi określone pozycje w Google?

Nikt nie jest w stanie zagwarantować danej pozycji w wyszukiwarce Google. Każda firma świadcząca usługi pozycjonowania, która rzekomo twierdzi, że jest w stanie zagwarantować pozycję witryny na dane słowo kluczowe, zwyczajnie oszukuje klientów.

Nowa strona – na obecnej czy nowej domenie?

Z punktu widzenia pozycjonowania zachowanie obecnej domeny niemal zawsze jest najlepszym rozwiązaniem. Dzięki temu w wyszukiwarce Google zostają zindeksowane już wcześniej adresy, które można przekierować na nowe strony. Zachowujemy także backlinki prowadzące do witryny, które znacząco wpływają na skuteczność pozycjonowania.
Niemniej w przypadku zmiany domeny, na której serwis był wypozycjonowany na określone frazy, możemy niejako “przenieść” dotychczasowe wyniki. W tym celu odtwarzamy identyczną strukturę serwisu.

Do czego służy przekierowanie 301?

Przekierowanie 301 służy do przeniesienia użytkownika z jednego adresu URL na inny i jest bardzo istotne z punktu widzenia pozycjonowania. Można przekierować pojedynczy URL lub całą domenę. Tego typu operacje są bardzo pomocne przy przenoszeniu stron lub całych witryn na nowe. Przekierowanie 301 zazwyczaj ustawia się w pliku .htaccess, który znajduje się w katalogu głównym domeny. Jeśli stanowi to dla Ciebie problem, zalecamy kontakt z rejestratorem domeny.

Na jakie frazy są pozycjonowane serwisy?

Klient ustala wybór fraz z nami. Podstawą do wyboru frazy są analizy oferty klienta, która będzie opisana na stronie, oraz liczby zapytań w Google. Wybieramy tylko takie frazy, dla których liczba zapytań jest odpowiednio wysoka, i które są adekwatne do oferty klienta.

Czy można samemu, dodatkowo, pozycjonować serwis?

O lie podpisano umowę z nami, to nie pozwalamy naszym klientom na dodatkowe działania pozycjonujące, mając na celu ochronę serwisów (a tym samym klientów) przed skutkami działań niezgodnych z polityką antyspamerską Google. Sami stosujemy w pozycjonowaniu techniki naturalne, nienarażające na usunięcie serwisu z indeksów wyszukiwarek, a jednocześnie zapewniające dobre rezultaty.

Jakie czynniki wpływają na pozycjonowanie?

Tekst, budowa i struktura strony, liczba wartościowych odnośników, konkurencyjność, liczba odwiedzin i… czas. Kolejnym bardzo ważnym czynnikiem jest konkurencyjność danej frazy. Przez konkurencyjność rozumiemy zarówno zainteresowanie daną frazą, liczbę stron, które są na nią pozycjonowane, jak i czas ich obecności w sieci. Starsze strony mają stabilniejsze pozycje oraz dużą liczbę wartościowych odnośników. Najbardziej konkurencyjnymi frazami są np. te związane z biurami rachunkowymi, księgowością, psychologią, psychoterapią, architekturą, mechaniką samochodową, pracami remontowymi. Ważne jest także, by w treści strony znajdowały się słowa kluczowe w odpowiednim, niezbyt dużym zagęszczeniu. Zespół Headway od samego początku dba, by serwisy były możliwie najlepiej zoptymalizowane.

Ile czasu trzeba, aby serwis trafił na pierwszą stronę wyników wyszukiwania dla pozycjonowanej frazy?

To zależy od kilku czynników. W przypadku naszych serwisów głównie od dwóch: od tego, jak długo dany serwis jest już w sieci, oraz od konkurencyjności branży. Pozostałe ważne czynniki to: jakość merytoryczna oraz techniczna serwisu. Nikt nie może określić dokładnego czasu, w którym serwis trafi na pierwszą stronę wyników wyszukiwania dla pozycjonowanej frazy.